divendres, 25 de setembre del 2009

Fotografia retocada


Aquí podeu veure la meva fotografia modificada amb el programa GIMP que vem utilitzar a classe. Primerament vaig agafar la imatge feta a classe amb càmera digital i la vaig ajustar a les mides demanades: 175x220. Després aquesta imatge s'havia d'escalar, per tant, vaig a anar a "imagen" i vaig buscar l'opció "escalar imagen" i vaig reduir el nombre de píxels d'alçada i d'amplada. En el moment d'introduir-hi aquestes mides la imatge es va fer molt petita, per tant, per veure-la millor la vaig ampliar al 100%. Seguidament vaig anar a l'opció "filtros" per posar-hi efectes especials a la imatge.
Finalment vaig desar la imatge en format jpg. tot ajustant la qualitat, en el nostre cas a 7Kb, per tal que no ocupés més.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada