dissabte, 17 d’octubre del 2009

Diari de Seminari (14.10 - 16.10)

La primera sessió de seminari, és a dir, la de dimecres la vem dedicar a llegir i comentar les descripcions de les nostres experiències escolars, per parelles.
Mentre llegíem havíem d'anar indicant quin tipus d'emocions havia sentit aquella persona a l'hora d'escriure aquella experiència, ja sigui estat de tristesa, com d'alegria, o por...
A part d'això també havíem d'intentar encertar de qui era la descripció, i una vegada ho encertàvem obríem el bloc i entre tots anàvem mirant s hi havien faltes d'ortografia, d'expressió...

Reflexió:
Crec que és bona idea això d'escriure experiències de la infància perquè són records que queden per sempre i va bé recordar-los i explicar-los a altra gent.
D'altra banda, crec que és molt positiu això d'anar comentat entre tots els errors sobre les faltes d'ortografia, d'expressió... perquè d'aquesta manera, a la propera vegada vas més en compte i et fixes més a l'hora d'escriure.


Com cada setmana, la sessió de divendres la dediquem mitja hora a parlar sobre l'actualitat educativa.
Van ser la Lorena i la Judit les que aquest passat divendres ens van informar sobre les notícies d'educació que han anar succeint al llarg de la setmana. En van explicar dues. La primera feia referència a la notícia ja explicada la setmana anterior, la qual ens informava sobre un avançament de l'inici de classes al setembre i una setmana de festa al febrer.
L'altra notícia que ens van comentar ens explica que volen incloure Educació vial com a nova assignatura a les escoles, per tant, això voldrà dir que els nens faran més hores de classes a la setmana, ja que aquesta assignatura no se substituirà per cap altra.
En acabar la petita intervenció sobre actualitat educativa, vem comentar l'article "Aprendiendo a aprender", el qual havíem de subratllar les idees més importants.

Reflexió:
Dedicar mitja hora a la setmana per posar-nos al dia sobre l'actualitat educativa és una bona manera per no perdre fil sobre el tema, a més a més, sempre acabem fent un debat, el qual sorgeixen moltes qüestions sense resposta. Jo em pregunto: perquè ensenyar l'assignatura d'educació vial als nens? Els mestres també haurem de saber sobre aquest tema? I els professors d'autoescola, quina feina faran si nosaltres els hi traiem?
Com podeu comprovar, estic totalment en contra sobre la incorporació d'aquesta nova assignatura.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada