dijous, 5 de novembre del 2009

Passos de la descripció “QUI ETS TU?” (COED)

La meva descripció de “Qui ets tu?” va destinada a la Marta Juny, una de les primeres persones que vaig conèixer el primer dia de classes.
Podria dir que ara és quan ens estem coneixent, i per això, la descripció estaria millor dintre d’un temps, quan portéssim més dies convivint juntes a la Facultat.

Per començar la descripció em vaig basar, durant un temps d’observar els seus trets més característics, com són els seus ulls blaus, la seva manera de vestir, la manera en què es comunica amb els altres, ja que el primer dia que ens vem conèixer va ser el que més em va impactar d’ella.

Hi ha coses que a simple vista hagués pogut endevinar. Com per exemple, que és molt presumida, molt coqueta, molt estudiosa, molt amigable... Però n’hi ha d’altres que si no me les hagués explicat no les hagués sabut.

Bé, per conèixer millor els seus gustos, les seves manies, les seves pors, les seves aficions... vaig passar-li una mena de qüestionari amb quatre preguntes perquè me les contestes i m’ajudés a completar aquesta descripció.
D’altra banda, també, dia a dia podia anar veient altres coses sobre ella que em servissin. De tant en tant, a l’aula li anava fent alguna pregunta sobre la seva vida personal i ella me les contestava sense problema.

Els passos que he seguit han estat aquests. Crec que la descripció ha quedat prou completa per la informació que he pogut aconseguir. I com bé he comentat abans, queden molts dies per coneix-se’ns. Per tant, més endavant aquesta descripció podria contenir el doble o el triple d’informació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada