dijous, 17 de desembre del 2009

Autoavaluació de la recitació



El divendres 04 de desembre em va tocar fer la recitació d'un poema, una llegenda, un conte... Vaig escollir recitar una llegenda, la qual era la d' El Pont del Diable de Martorell.

A continuació us poso l'autoavaluació:

ELECCIÓ DEL TEXT
Com he esmentat anteriorment, el text que vaig recitar és la llegenda d' El Pont del Diable de Martorell.

EXPRESSIÓ ORAL
Crec que l'expressió oral va ser adequada, ja que s'entenia força bé el que deia. Tot i que, a causa dels nervis, en algun moment vaig haver de mirar el full perquè m'entrebancava.

MIRADA
Trobo que anava canviant la mirada, és a dir, no mirava a un punt fix. Intentava anar mirant a tothom, però, sobretot a aquella gent que m'aportava més confiança i que em van fer sentir més segura.

VEU
Crec que el to de veu i el volum eren correctes, ja que se m'entenia força i, també, se m'escoltava per tota l'aula.
Vaig intentar fer pauses, però potser pels nervis no es notaven gaire.

POSTURA
Penso que la meva postura era correcta, ja que estava de cara al públic, mirant endavant i recta.

GESTICULACIÓ
En realitat no vaig gesticular gaire. Només movia el braç esquerre, però molt poc.
Potser el diàleg que s'establia era un pèl monòton.

CONTROL DELS NERVIS
Al principi de la recitació, em vaig posar força nerviosa, tot i que pel que els meus companys/es em van comentar, no se'm veia gens nerviosa.
També dir que, portava el text bastant ben preparat, i quan l'assajava a casa meva em sortia de manera natural i sense entrebancar-me.
Al final de la recitació, em van passar els nervis i vaig poder acabar més tranquil·la.

ALTRES
Em van faltar uns segons per arribar als dos minuts, crec que això va ser a causa dels nervis, ja que potser vaig voler acabar ràpid.
També dir que, el vídeo que he penjat, el de la meva recitació no està sencer, ja que les companyes que em grabaven van tenir alguns problemes amb la càmera i la van haver de canviar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada