dilluns, 28 de desembre del 2009

Síntesi de Gestió de la informació i TIC

L'ús del bloc m'ha estat de gran utilitat. En un principi sabia que el "blogger" existia, ja que molts amics/gues l'utilitzen, però mai havia pensat de crear-me un compte i entrar dins aquest món de "blocaires".

Quan el professor de l'assignatura de GiTIC ens va proposar de crear-nos un compte per així poder-ne fer ús durant tot el primer semestre, vaig pensar que seria una bona oportunitat per endinssar-me més en aquest món.
Considero que la utilització que hem anat fent del bloc durant aquests tres mesos ha estat molt profistosa, ja que setmanalment hem hagut d'anar-hi introduint les feines a realitzar. Gràcies a aquesta implicació constant d'actualitzar el bloc, hem anat creant un "diari" on hi hem anotat tot allò que hem anat fent i, d'aquesta manera, ens dóna molta més ajuda i facilitat a l'hora d'estudiar per l'examen.

Pel que fa a les intervencions, les he anat seguint dia rere dia i, a part, de les intervencions demanades pel professor de l'assignatura també n'he afegit d'opcionals. Gràcies a totes aquestes intervencions, he pogut fer valoracions personals, les quals requerien concentració i un cert interès pel tema qe tractava.

Un dels punts importants a l'hora de crear noves entrades eren els d'afegir al text un suport, ja sigués fotografies, com vídeos, com sons, etc. Per tant, aquesta part també l'he seguit bé, perquè penso que així el text sembla més elaborat i més rellevant.
Un altre punt és el de l'expressió lingüística, que també l'he tingut molt en compte perquè el bloc el pot veure tothom (tothom que tingui bloc) i s'ha de crear bona impressió.

Les dues intervencions que considero que han estat les més significatives són:

Fragment d'àudio: En Patufet
http://albaestra.blogspot.com/2009/10/fragment-daudio-en-patufet-gitic.html

He escollit la intervenció de la modificació del fragment d'àudio perquè per modificar la veu vem haver d'utilitzar un programa anomenat Audacity, que et permet fer modificacions d'audicions i no el coneixia, és a dir, era nou per mi ja que no en en sabia res d'ell, i a l'hora de fer-ne ús vaig veure que serveix per moltes coses.
En el nostre cas, l'exercici demanat era modificar la veu en un text de qualsevol diàleg que escollíssim. Jo vaig escollir un petit fragment d'en Patufet i vaig posar-hi tot tipus de canvis; sons més greus, més aguts, etc.
En fer aquest exercici m'ho vaig passar molt bé, perquè podia escollir quin to de veu posar-hi i el vaig modificar moltes vegades perquè volia provar tot tipus de tons.

Sessió 7: Llenguatge audiovisual
http://albaestra.blogspot.com/2009/11/sessio-7-llenguatge-audiovisual.html

L'altre intervenció que he escollit és la de l'escena que havíem de muntar amb grups de cinc persones.
Havíem de muntar un guió; amb els diàlegs, els muntatges, els decorats, la roba, etc. i després muntar el vídeo i grabar-lo.
Fent aquest exercici m'ho vaig passar molt bé perquè havíem de repetir les escenes moltes vegades ja que no sortien bé perquè ens posàvem a riure en tot moment.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada